Otroligt roliga bilder från utedagen med BF!

Tja! Nu kommer bilderna jag lovade er! Från BF-programmets utedag igår! Enjoy!

 
Basse (i randig tröja) och Kralla provade     HAHA! Vilka roliga grabbar!
om båda fick plats inuti Basses tröja!

 
Sen drog tävlingen i gång! Basse fick  Han fick köra ner händerna i det där
vara först ut!                                               äckliga och leta efter kulor!

Sen körde vi sexställningar! Det "gick" ganska snabbt  -->
för mig och Malin att spränga vår vattenballong! Dom andra paren är(fr. vänster) Linda och Kralla, och Karinoch Martin.


Frågan är vad Martin och Karin gör(t. höger)? Kralla och
Linda håller på att garva ihjäl sig :P

 
Karin och Martin hade lite problem där ett tag, men till slut gick ballongen sönder!

 
Jacob och Jossan --> i BF06F var med och arrangerade utedagen!
Mycket bra gjort!


Sem körde vi Linan. Den skulle upp genom högra benet och ut genom vänster arm till nästa person! Det var riktigt kul!
Kralla tyckte det kittlades. Och nej, Karin står inte och tar sig på bröstet utan linan kommer snart komma ut för mig att ta emot den. Linda och Josse stod i väntans tider!


Linda hejar på mig och Josse förbereder sig!

  
Josse drar i linan, som alla andra, medan Basse gräver i brallan.  Martin kämpar med att få den genom jeansen!
Vi klarade att sammanlagt få genom linan på 21 personer. Det var bara en klass som var bättre än oss med 34,5!


Här har vi tre av våra mjölhjältar. Förra året gjorde jag det där. Och jag gör det inte igen. Ma får panik, eller jag.
Men inte dom här inte. Fredrik var med också, men han hann jag inte fånga på bild, tyvärr.  Dom skulle bita av en
äpplebit i vattnet och sen leta efter en sockerbit i mjölbunken!


 
 
Haha :P


King på pyramiden var vi ialla fall!


Äggkastning. Basse ser redigt koncentrerad ut! Malin fick ägget på sig :( Hoppas det gick bort!

   
Allt avslutades med Irländsk julafton (snurrar runt och sen springa!), Säckhoppning och Dragkamp.
Till slut så vann BF07F, min klass, alltihop! Asbra!

Tack BF06F för en riktigt trevlig eftermiddag!

Kommentera här: