JAG TÅL EN DEL

Men det finns gränser!!! 
På min senaste bild på instagram har jag fått en massa elaka kommentarer från ett troll..
 
Hur är man funtad som människa när man döljer sig bakom en dold profil på instagram och sitter och trycker ner folk? 
När personen till slut blir rasistik så bryr jag mig inte längre, nu ska kontot hängas ut! 

 
Efter att jag tagit bort och anmält den första kommentaren så fortsätter han. 
Jag la ut detta på min min MyStory på instagram för att uppmärksamma vilka rötägg det finns där ute. Då kommenterade min bästa vän hemma och fick ett onödigt svar..

Som ni ser så slutar det inte... Det som är mest spännande är att det är flera andra som har kommenterat min bild om att jag är duktig osv, men personen hoppas bara på Jennifer. Är det någon som vet vem jag är och att vi är bästa vänner? Om det är någon som jag vet vem det är så kommer den personen bli anmäld till polisen. Men förmodligen så är det bara ett troll och jag kommer aldrig få veta vem det är.. 

Men personen ska hängas ut och folk ska varnas för detta instagramkontot! Det är inte okej att uppföra sig så här. Internet är inte ett parallellt universum där man kan byta personlighet... Är du ett svin också om vi skulle mötas ansikte mot ansikte eller har jag redan mött dig...?
Har ni blivit utsatta för nättroll? Vad har ni gjort åt det? 
 
OBS! KONTOT HAR BYTT NAMN TILL SNAKKER_SANT!

PUSS 
 
 
1 Cecilie Kristiansen:

skriven

For en ekkel fyr. At det går an. Du må bare ikke finne på å ta dette til deg. For du er super nydelig jente <3 Klem

Svar: Ja, det är helt sjukt! :) Nej då, men det måste ut så att jag kan varna andra... :) <3
Maria Pettersson

Kommentera här: