IBLAND VILL MAN BARA BEHÖVA TA HAND OM SIG SJÄLV

Alltså jag mår så dåligt... Det negativa med att våren exploderar ute är att det gör också pollen... I natt har jag varit uppe mer för min egen skull än för Noahs. Jag har sovit en timme på förmiddagen nu så får jag se om jag kan sova en stund i eftermiddag. 
Men det är svinjobbigt just nu. Hoppas kroppen vänjer sig snart! 

Har ni någon allergi?

Nu ska jag äta lunch och så städa lite här för jag får besök av mamma och pappa i helgen!
MYS! 

PUSS

1 Cecilia:

skriven

Jag är allergisk mot kvalster, nötter och mandel. Hoppas det släpper för dig snart,

2 Yasmine:

skriven

Pollen, pollen, pollen och gräs! Och djur. Men just nu är det pollen som spökar! Kram

Svar: Ja, det gör det fortfarande här..
Maria Pettersson

3 Cecilia Johansson:

skriven

Ibland behöver man ägna tid åt sig själv för att må bra

Svar: Ja verkligen! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: