PETTER NORTHUG

Vi har väl bara väntat på det, men det var ju fruktansvärt tråkigt när nyheten kom. Han har varit en stor stjärna i ett decennium nu och han satt sin speciella prägel på skidsporten. Man har irriterat sig på honom, skrattat åt och med. Det är supertråkigt att skidsportens badboy ska sluta! 

Ett av de mest minnesvärda ögonblicken i hans karriär!

Jaja, nog om han. Jag ligger och äter frukost i sängen och förbereder mig för en dag på farten. Jag ska ha halva dagen på halkbana och så ska jag på sista tjejmiddagen innan jul! MYS!

Vad är era planer för idag? 
PUSS
1 MartinaOlsson:

skriven

Är du sugen på en snygg och trendig bricka från Sealoe att inreda med där hemma, eller kanske att plocka fram och servera på när du får finbesök? Då borde du kolla in lucka nummer 12 i min julkalender som nu är öppnad, för därunder gömde sig chansen att vinna precis detta! :) Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen, och så vill jag även passa på att önska dig en fortsatt trevlig dag såhär mitt i veckan <3
https://martinaolsson.myshowroom.se/126502/julkalender-lucka-12-7/

Svar: Tack för tips 😊
Maria Pettersson

2 Yasmine:

skriven

Neeej vad tråkigt att han slutar. Jag kommer verkligen sakna honom (även om det inte är oväntat!) :( Mysigt med tjejmiddag! :)

Svar: Ja, det blir konstigt utan honom 😊
Maria Pettersson

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Jag kan nog mer tänka mig att många jublar! Haha ;), själv är jag inte sportintresserad för fem öre. Men visst är det tråkigt när någon lämnar sin karriär :)

Svar: Ja kanske.. mitt sportintresse sitter i sen jag var liten då mamma och pappa alltid såg på skidor! 😊
Maria Pettersson

4 Johanna:

skriven

Inte ett helt oväntat att detta skulle komma, han kommer saknas i spåren, både för sin åkning och för sin mun -==)

Svar: Ja, men verkligen 😉
Maria Pettersson

Kommentera här: