ÅRSRESUMÉ

Året som gått! 

(null)
Året började med ett brak med en resa till New York som jag har drömt om så länge! 

(null)
(null)
(null)
I början på sommaren så började jag sticka på riktigt! Äntligen kunde jag också som alla andra som jag sett på instagram. Det var fotbolls-VM och Sverige tog sig till kvartsfinal! 
Jag firade fina Victoria som fyller 30 och vi var och hämtade oss en bil. Men störst av allt så fick vi reda på att jag är gravid! 

(null)
Sommaren tillbringades som alltid hemma i Västervik och så körde vi till Stockholm och såg fantastiska Ed Sheeran!

(null)
(null)
Sommaren fortsatte på Vestlandet med en fantastisk fjälltur, som var tuff eftersom jag aldrig gjort något sånt innan, men det gick! 

När vi kom tillbaka så flyttade vi in i vår nya lägenhet! 
(null)

Det tog en stund för mig att bo in mig men det kom till slut och nu trivs jag som aldrig förr! 

(null)
(null)
Vi hade besök och vi åkte på besök! 

Resten av året gick till matlagning, träning, handarbete och födelsedagsfirande  (null)

Året avslutades lite tufft med en tyngre graviditet än jag väntat mig och med lite mediciner, men jag har över lag mått oförskämt bra, så det måste jag vara tacksam för. Men nu är jag lite less på sjukhusbesök, stor mage och klåda... Jag hoppas vi kan få ett datum för igångsättning idag när vi är hos läkaren! Håll tummarna för det! 
(null)
Vi längtar så efter dig, lille vän! 

(null)
Som tur är fick jag avsluta året hemma med familj och vänner! Tack för allt ni ger mig, varje dag!

(null)
Här är mina bästa bilder på instagram detta året. Följ mig! Jag heter @headoverheels91

Hoppas ni får en fin avslutning på det gamla och en god start på det nya året! 
PUSS

1 joakimramqvisthallin.blogg.se:

skriven

Många fina bilder och minnen, det ena överträffar det andra ty minnen består, kram och GOTT NYTT, :-P..

Svar: Tack! :) Ja, de gör ju det. Hoppas du hade en fin kväll igår.
Maria Pettersson

2 Cecilie kristiansen:

skriven

Masse nydelige bilder og opplevelser du har her <3 Godt nyttår til deg og dine.

Svar: Tack :) Ja, och året som kommer blir det mest spännande i hela mitt liv ;)
Maria Pettersson

3 Matilda Berlin:

skriven

Men åhhh! Och GOTT NYTT ÅR fining <3

Svar: Tack! :D
Maria Pettersson

4 Sarah:

skriven

Så kul att få läsa om ditt år och inlägget är väldigt fint :)

Svar: Tack så mycket :)
Maria Pettersson

5 Mösstanten:

skriven

Lycka till med förlossningen. Den kommer väl snart?

Svar: Tack! :D Jag är beräknad till den 17e februari men pga leverproblem ( du kan läsa mer om det nedan) så ska jag sätta igång runt slutet på januari i vecka 37-38 :)
Maria Pettersson

Kommentera här: