6 ÅR I NORGE


Hejsan folket! Jag vet att det är två dagar sen det var den 25e september, men har inte riktigt haft tid och skriva detta inlägget förräns nu! Jag skriver varje år att jag inte vill flytta härifrån och jag är fortfarande inne på samma bana. I våras var det lite slitit och tufft, kände mig lite ensam och så vidare, men det har ju definitivt vänt nu! 

Jag tänker inte gå igenom alla år igen som jag gjorde förra året när jag firade fem år! Men jag ska lägga upp bilder från året som gått, alltså från september till september.

Oktober var tufft, men avslutades med ett besök från mina älskade vänner hemifrån, som jag inte hade en aning om! Återigen tack! 


Resten av året flöt på och jag väntade bara på att få åka hem på julledigt! Och så började vi jobbåret med att åka på överraskningstur till Warzawa! 


Så var det plugg och ett besök hemma igen, eftersom det var påsk och 4 av mina damer hade blivit 25! Och äntligen började efterlängtade Game of Thrones igen! 


Månaden sparkades in med en Adele-konsert, så blev det en snabbvisit hemma. Sen tog jag med mig mor och far tillbaka för att ha barnvakter när jag skulle genomgå en halsmandeloperation. 


Så blev det juni och lite sommar och det var fotbolls-EM för fulla muggar. Jag träffade en fin norrman en kväll i juni och sen dess har vi hållt ihop :) 


Jag åkte hem på semester, åkte en tur till stockholm med norrmannen och hade lata dagar hemma med nära och kära.


Sen var det dags att återvända till vardagen, men skolan började lätt med faddervecka och massa fest! 

Och nu är det september igen och jag har det hur bra som helst! Det är mycket farande fram och tillbaka mellan mig och norrmannen, men det är det värt, för han är hur bra som helst! 

Nu hoppas vi på flera fantastiska år här i landet med skidor på bena från födseln, brunost och vackra landskap! 
PUSS 

Kommentera här: