COLOR LINE

Hej hopp! 
 
Vilken fin helg jag har haft! I fredags låg jag på soffan medan min förkylda man var i väg och sjöng och spelade. 
 
 
På lördagen drog vi till color line-terminalen och mötte upp de andra paren vi skulle åka med. Vi fick våra lugarkort och gick ombord nästan först av alla bara för att grabbarna skulle spela. 
 
Vi fick en fin 4 stjärnig lugar som var superfin! 
 
 
Vi gick runt på båten och kikade i affärerna.
Tog även en fin bild! Hahaha! 
 
På eftermiddagen tog vi ett glas i våran lugar och lyssnade på när Christers singel Nordlyset danser på rikstäckande radio.
 
 
Han är så duktig!!  Sen tog vi en powernap och gjorde oss i ordning för en finmiddag. På kvällen satt vi på observationsdäck och drack ett par drinkar innan vi la oss. 
 
På söndagen vakande jag till en av de finaste soluppgångarna jag sett!
 
Sen var vi inne i Kiel ett par timmar och tog en öl och en jägermeister på Kiels bryggeri. När vi kom tillbaka gick jag och Christer lös på taxfreen och såg på bikinifitness. Påminn mig att aldrig träna så mycket och äta så lite. Folk får hålla på med vad de vill, men det där tycker jag inte är fint...
 
På kvällen åt vi julbordsbuffé och tittade sen på när grabbarna spelade. 
 
Vi kom in med färjan idag vid 10. Sen dess har jag packat upp, tvättat sängkläder och lagat tacopaj. Snart ska jag ge mig iväg och träna lite innan det blir kvällsjobb ett par timmar. Det är skönt att åka bort och unna sig gott att äta och dricka, så är det skönt och kunna återvända till en fin vardag. 
 
Hoppas ni har haft en fin helg!
PUSS