EN SÅN DÄR DAG

Igår hade jag en sån där dag ni vet, då allt går åt helvete rent ut sagt. 
Började med att jag skulle försöka ta blodprov inför min operation när jag ska ta bort mina mandlar. Kom dit 10 min efter att de öppnade och då var det 14 människor före mig i kö. Hade inte en chans att sitta där och vänta för jag började kl 09:00. Så jag gick därifrån. Men inte nog med det, HELA min frukostsmoothie hade läckt ut i ett av facken i ryggsäcken... Över en skolbok för 399 kr, min dagbok och lite mer.. Så då ville jag åka hem och lägga mig. 
Men det fick jag inte utan åkte till praktiken och kom 10 minuter för sent. 
Som tur var gick dagen bra! På kvällen var det föräldramöte på mitt eget jobb och jag blev ifrånkörd av bussen som skulle ta mig dit. Vilken busschaufför har inte vett att stanna när man ser att någon springer för att hinna med den, även om busstoppet är tomt! 
Jaja, man har såna dagar i bland. Synd bara att dagen var över 23:30 eftersom jag tvättade ryggsäck igår när jag kom hem. 

Men nu har jag kunnat ta blodprov och jag kommer komma i god tid till praktiken! Så det har börjat mycket bättre än igår. 
Ha en fin dag! 
PUSS 

Kommentera här: