VÄRLDENS GLADASTE

Hej! Idag åker jag till jobbet som världens gladaste tjej! 

Igår satt jag hemma och åt min sushi till middag och såg på 24 och väntade på att Jennifer skulle komma vid klockan 21:30 till bussterminalen. Sen helt plötsligt knackade det på dörren och min första tanke var att det var min hyresvärd. Men i stället var det Jennifer som knackade på alldeles för tidigt med ett släptåg med sig! Jag fick 7 tjejer på besök när jag förväntade mig 1!! Det var verkligen en sån där filmupplevelse som man aldrig förväntar sig! Så vi lagade tacos med allt de hade handlat med sig och åt på golvet o satt och pratade hela kvällen tills vi blev trötta av allt fnitter och gick o la oss på uppblåsbara madrasser och på golvet och i soffan. 
De är helt fantastiska! Lovat mig lunch idag när jag kommer hem från kursen som är färdig klockan 12. Gud vad jag längtar efter att få ta helg!


PUSS

Kommentera här: