Finally: Nike Free Run!!!

Hej hopp!

Bra dag i dag! Jobbat på som vanligt. I morgon så försvinner lite av mitt ansvar på avdelningen för då får vi en nygammal förskollärare tillbaka! Det ska bli kul :)

Jag tränade i morse innan jobbet, vilket är sjukt gött när jag har senvakt för då är jag ganska pigg på kvällen. Är inte så himla trött och sliten nu liksom! Men jag kommer säkert bli det, för middag har inte kommit i magen än.

Jag har varit och fikat med Heidi efter jobbet och pratade en massa strunt på Wayne's nere i stan. Det var länge sedan jag var nere i sentrum i Oslo (nu har jag till och med slutat använda c i c-orden, ILLA) men det såg ut som vanligt.. 
Men jag fyndade idag efter något som jag längtat ihjäl mig efter sen de kom ut. Kostat 1299 NOK, fick de för
H A L V A  P R I S E T !!!! 650 NOK!!!! :D Glad tjej
De lättaste träningsskorna på marknaden typ! Och såååå snygga! Kommer flyga fram med dessa på löpbandet!

HAPPY!! 

Nu blir det middag, Grey's, Johan Falk och eventuellt lite läsning om huvudet orkar det! Ska upp och hoppa klockan 06:00 i morgon! Men det är fredag! Whooopppaa!!

PUSS

Kommentera här: