Ny bikini!

Jag ramlade över denna härlighet på Nelly.com:s rea och var verkligen bara tvungen! Så nu är den på väg hem till min brevlåda! 149 kr för topp och trosa var inte så farligt dyrt heller!


Den ska med till Barca! KLICKA HÄR 

PUSS
1 joanna-livet med Asperger symdrom:

skriven

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_28.html#.UX2EtsqUmxA
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2 Nea:

skriven

Åh fiin! Haha det första jag tänkte kommentera var "Blir snyggt till Barca! ;) " :D

Svar: Ja, jag blev helt kär i mönstret och färgerna! Hoppas den sitter som en smäck också ;) haha, klockrent ju! :P
Maria Pettersson

Kommentera här: