Stockholm 23-25 mars

Så där, nu ska jag ta mig i kragen! Haha!

På fredagen åkte jag alltså till Stockholm för att träffa min fina Karin (-Karin, spränga skolan, bomb! internetskämt så det bara sjunger om det!)
Jag åkte efter jobbet vid 15:50 så jag var inte där förrän 22:00 ca.
Så det blev lite skitsnack och halva American Pie 2 innan vi gick och la oss.

Och även Karin har blivit gammal, haha! Vi kan inte sova om morgnarna. Jag gick upp vid 9 och Karin kom nedtraskandes en halvtimme senare. Så vi käkade frukost och såg på nyhetsmorgon innan vi gjorde oss i ordning.




Snälla mamma och pappa hade packat en väska åt mig med lite mer vårkläder hemifrån, så jag rev och rotade lite och hittade denna godbiten som jag fått av Kajsa en gång för länge sen, känns det som.


Vi begav oss till Kista galleria till New Yorker, där jag hittade en knallröd kofta.


Efter att vi gått och trängts i butikerna inne i stan så trängdes vi lite till på McDonalds och fyllde på med lite shopping-energi.


Några påsar blev det som fick följa med mig hem i alla fall.


Efter att vi var ganska nöjda så gick vi och satte oss på Karins favoritcafé. Man skulle kunna ha ätit tills det sprutade ut ur öronen på en...


..men vi tog oss bara en laate så vi kunde spara oss till middagen sen.


Fina brudar som bor med Karin!


Haha, snygga brudar, alla FYRA! ;)

Vi strosade runt lite i Gamla stan medan vi väntade på att Kajsa skulle sluta jobba. Vi blev lite rastlösa, därav denna bilden.


Fint väder


Till slut hittade vi Kajsa och drog vidare till Friday's! MUMS!


Japp, det blev en Cosmopolitan till efterrätt!


Glada tjejor!

Efter att vi sagt byebye till Kajsa så åkte vi hem och tog fram snackset och satte oss framför Wrong Turn och Abduction.



Tackar allihop för en trevlig helg, som jag önskar kunde avslutats på ett bättre sätt. Hade gärna sluppit tågresan från helvetet...

Men fick tillbaka biljettpengarna och 500 kr i resecheckar. Bugar och bockar sj!
PUSS
1 term paper:

skriven

As I can see you had really great time and nice rest together there!

Kommentera här: