I'm hooked on a feeling

Hej hopp!

Jag kan återigen inte förklara nog hur bra jag trivs på dagis!!! I dag har några barn och pedagogiska ledaren på min avdelning bakat lussekatter. Det tyckte barnen var skitkul! :)
Annars har vi som vanligt bara byggt med lego, ritat och pärlat lite ;)


Fin morgon i morse!


I väntans tider innan nr 17 mot Rikshospitalet kommer

Nu ska jag knapra min torkade bananer och chilla. Klockan är redan halv åtta... Tiden går på tok för fort när man har senvakt! Men jag klagar absolut inte över min arbetstider, det är de bästa som finns.

Ha de göttans allesammans
PUSS
1 Johanna Fåglund - Foto:

skriven

Sv: Tack :D

2 Jakob Andersson:

skriven

Svar: Haha, tycker du? ;) Vad menar du med "din lyckans ost..." ;) haha :D

3 marina:

skriven

händer ikväll?

Kommentera här: