Empty room

Hej alla!

Va göres? Själv sitter jag här i mitt rum och bara tar det lugnt. Jag har fått låna Malins dator så jag ska lägga upp lte bilder tänkte jag.

I fredags åkte min böna hem... hej tomt... Men som tur är så fick jag en inneboende i helgen, så det har inte varit helt tomt i sängen bredvid.
Men vi får väl se hur det blir sen.

Annars händer det inte alltför mycket förutom att jag jobbar och tränar för fullt. Men tyvärr så går träningskortet ut i morgon men det är bara att fortsätta att käma på med promenader osv.

Som det ser ut just nu så är jag kvar till sommaren och kanske ända till juli, beroende på när jag får sommarjobb på Mossgatan. Det är himla skönt att jag får komma tillbaka dit i sommar i alla fall!

Här nedan kommer lite bilder i alla fall!
Ha de gött!
PUSS


Det här var min nyårsklänning som jag fyndade på H&M för 150 kr på mellandagsrean. Hade redan dreglat över den i Oslo men då kostade den 400 NOK ;) Skaplig tur man kan ha!


En sjömansrandig tröja, även denna från H&M fick följa med mig hem också! 99 kr


Införskaffade mig även en miniplattång när jag var hemma. Kände att det inte behövdes mer eftersom jag för det mesta bara plattar luggen :)


Hej snöberget bredvid gargeuppfarten!!!


När Linda och jag promenerade till hennes jobb stötte vi på tjocka släkten And!


Ingen vacker bild men det rinner i alla fall en fin älv längs med hela vägen upp till jobbet!


Linda införskaffade sig ett par nya pjux som sen visade sig vara alldeles för små för henne så de har jag fått köpa :)!!!


Saknar dig nåt så fruktansvärt!

L O V E
1 Din Linda:

skriven

Åh vad jag saknar dig min älskade vän! <3

Kommentera här: