MysMajsan

Jag gör inget annat än myser och jobbar, jobbar och myser just nu!

I söndags hade vi en redig adevetnsfika med glögg och pepparkakor hemma hos oss, och den skrattvänliga kärlekskomedin HITCH rullade på TV-n!



Igår jobbade jag! Det gick bra, jag fick vara på en av storsbarnsavdelningarna och även om jag tycker bäst om småbarn så var det nog en nyttig omväxling.
Men i dag har jag varit tillbaka på "min" avdelning!
Och nu sitter jag och Fanny återigen i hennes lya och nördar vid varsin dator! Detta börjar bli en bra veckovana!

I morgon har hon och jag fått samma arbetstid för vi ska åka och finna julinspiration och mysa på IKEA! Även lite käk väntar! Det ska bli nice.
Ikväll drog vi i oss pizza (sån där butiksköpt) och så såg vi på Narnia 1 och hade de kjempemys!


Som sagt, jag gör inget annat än myser och I like it very much.

Ska fortsätta nörda datorn nu!
Får passa på när internet fungerar som det ska!
MASSA PUSSAR!

PS: Om ni vill läsa om helgens bravader, så har Linda uppdaterat lite HÄR! DS

Kommentera här: