IF I LAY HERE


Foto:Linda

Foto:Linda


Foto: Linh


It's been a year...
We could've been great

PS: Igår firade jag och kameran ett år ihop :) DS
1 Liistenup:

skriven

Hej sötis :) Jag är en person som bara älskar att rita, så därför har jag just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett självporträtt på dig sjäv :) skulle va kul om du ville va med :) puss /sarah

2 LOWI:

skriven

hej & hopp!

nu är veckansblogg tillbaka igen!

just du har chansen att bli veckansblogg tillsammans med 2 andra personer. följ bara instruktionerna.

PUSS / LOWI

gnugge.blogg.se

3 Josefine:

skriven

Hej! Snälla hjälp mej att komma på en ny frisyr jag ska ha. Har idé brist och ska klippa mej imorn! Help!

4 maria:

skriven

alla bilder är fina, men den första gillade jag något litet extra ;P

5 Martina:

skriven

Anmäl dig till veckans blogg! :D

6 rebecca:

skriven

Fin blogg du har! och riktigt fina bilder :) kram!

7 Sannie:

skriven

jättte fina bilder!! :)

Kommentera här: