Tröttis!

Idag är Majsan en tröttboll! Hon har legat och sett på Alias hela dagen nästan! Men det har varit skönt.

Kvällen i går var redigt rolig! Vi firade Sofie med lite förfest i hennes lya, med lite frukt och chips osv!
Sen bar det av ner mot Palladium, där de var fullpackat med folk! Folk man kände över allt! Men roligt var det, och en massa dans, som vanligt :D

Sen när jag skulle gå hem så hade min bolero ramlat ur ärmen i jackan som hängde i garderoben. Vakten gick in och kikade och kom ut med en som såg ut precis som min, men de var det ju inte... får ringa ner till palle i morgon och fråga... Hoppas de andra finns kvar så får jag lämna in den jag har, för det lär ju vara någon som saknar sin...
Det var nog det enda negativa med kvällen tror jag! Bra det!

Nu ska jag kika runt i lite bloggar osv.
I morgon är det back to school som gäller, efter ett långt och härligt lov.

Men men, det är bara att kämpa på nu, ända in i kaklet ska vi!
PUSS

Kommentera här: