Känn en doft av kärleken

Igår hade jag det bästa myset man kan ha med Jonna och G. Vi skrattade ihjäl oss till Lejonkungen, snörvlade lite när Mufasa dör och log stort åt låten Känn en doft av kärleken. Och åt kladdkaka - min kladdkaka!
Usch vad jag kommer böla när det ska sägas hejdå...



Sen blev det Fångarna på fortet. Skaplig utklassning bönderna fick till!

Idag sov jag bort halva dagen ungefär, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i eftermiddag. Antingen blir det pyssel nere på rummet med bra musik eller så blir det att sitta här och pyssla med julklappar.
Om ni undrar varför jag börjar med det nu så beror de på att jag kan tänka mig att det är dyrt att göra sånt i Norge :) Nåt litet kan jag säkert köpa där, men inte allt.

Nu ska jag hur eller hur läsa bloggar!
PUSS på er, vi hörs!
1 ♥ juliawennstig:

skriven

Åh vad glad man blev av din header!! :D

love♥

2 Lina Holgersson:

skriven

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Kram //Lina Holgersson

Kommentera här: