Fest hos mig!

Tack för en underbar födelsedagsfest! :D


Linda, Jennie, Linda och Malin!


Kajsa fixade allas hår :P Bra att ha en frisör i bekantskapskresten :)


Vi är syggst i stan :)


Malin Stenborg (som för övrigt gjrode två mål på innebandymatchen i dag!!!)


Avslutar med den här snygga bilden på mig! Haha! Inlägget kommer uppdateras när Linda skickat mig lite bilder!

Sen bar det av ner till Palladium! Skaka rumpa på dansgolvet? Aa de gjorde vi!!! Äntligen!!!
Skönt att kunna gå ner på krogen när man vill!

Så i dag är jag lite seg, men jag orkade i alla fall iväg till sporthallen för att hjälpa till i insläppet på damernas innebandymatch som slutade 5-5. Tycker jag var duktigt gjort!
Ikväll blir det bio med Karin! NEW MOON, finns det visst en film som heter. Uppföljare till nån jäkla twilight :P
Så de ska bli kul! Det här har varit en redigt bra helg! Hoppas på fler såna här!
Nu blir de söndagsfika!
PUSS

PS: Bilder på vad jag fick kommer upp senare i veckan! DS

1 Therese:

skriven

Måste bara säga att din header är jättefin!! :D Så himla härlig :)

2 idah:

skriven

precis, man måste se det positiva i allt! eller åtminstone försöka även när allt känns piss.

Tro mig det där me killar vet jag, har gett samma kille fyra chanser trots otrohet osv nu pallar jag inte mer! xD

3 Lia ☆ Keep it real:

skriven

Haha den sista bilden var skön :D Sötnöt!

4 Fresh Design:

skriven

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

Kommentera här: