Det finns få

De finns få människor som får mig så glad som min gamla klasskompis! Han är en allt-i-ett-människa. Rolig, trevlig, snäll, ödmjuk, smart.. ja, jag skulle kunna hålla på!
Vi firade hans födelesedag lite i efterskott nu på eftermiddagen. Jag bakade ju en kladdkaka i morse och så kokade jag lite kaffe, och så pratade vi lite! Det var supertrevligt, tycker jag i alla fall :) Hoppas han också tyckte det.
Enda lilla nackdelen var att han var hade redan en baldejt :P Haha, så jag får fortsätta leta!
Tack för en trevlig eftermiddag.



De andra människorna som ligger mig nära om hjärtat kommer snart till mig och så ska vi se på TV-n och äta upp resten av kladdkakan som blev över :) Ida, G och Joanna.

Och MallaBallanBoll, åker i väg i morgon, och sen är hon borta hela veckan, för hon ska spela SM-slutspel med Smålandslaget . Kul grej, men hon bara lämnar mig :O!
Hehe, nä då jag är så glad för hennes skull!

Mina vänner är bäst <3

Nu ska jag ta de lugnt, och kanske läsa lite i min bok, medan jag väntar på G och Ida :)

Ha en bra och mysig kväll allihopa!
PUSS

Kommentera här: