Nya kläder!

För ett tag sen fick jag en massa nya kläder av Kajsa och jag köpte även två nya plagg. De kommer här!

Först de sprillans nya!


Sorry för kvalitén! En byxdress i alla fall! På rea, har kostat 499 kr och jag betalade 149:-!
Det satt fint i plånboken!

Nu tog jag tydligen inte kort på mitt linne. Hmm. virrhöna även kallad.
Det var ett ljusblåt linne från H&M med tryckt på framsidan i alla fall.

Sen kläderna från Kajsa då


En sån där skolkjol från Gossip girl typ! Fint med vit skjorta till!


En vit klänning från Gina Tricot!


En mysig kofta


Skitskön röd tröja med trekvartsärm


Och en blå Tisha som det heter nu för tiden, hihi!

Sorry för kvalitén på en del bilder, men hoppas ni ser lite av vad som ska synas ialla fall!
Tack Kajsa för alla kläder!
PUSS
1 J:

skriven

Jättesöta kläder!

-------------------

Skulle du vilja hjälpa mig? Det vore hur snällt som helst isåfall, för jag vet bannemej inte hur jag ska göra detta... Jag vill ju som sagt göra rubriker i menyn mellan mina kategorier (precis som du har) och jag har fått någon bild av hur det skulle fungera på http://designadinblogg.se men det blir ändå inte som jag vill ha det! Usch vad svårt det är att förklara detta, men jag kan väl försöka ändå... Om jag gör en kategori, vi kan kalla den för ''Porträtt'', men sedan vill ha den under rubriken ''Bilder'' - så måste jag lägga till URL:et till kategorin ''Porträtt'' för att kunna komma dit. Kruxet då är ju att ''Porträtt'' finns på två ställen i menyn, dels under kategorier och dels under rubriken ''Bilder''

Förstår du hur jag menar? Och vet du hur man kan göra för att bara få ''Porträtt'' under rubriken?



Hoppas du förstod trots att jag förklarar helknasigt... Kram!

2 moath:

skriven

vilka söta kläder! :)

3 Kimberly Engqvist:

skriven

Den dära vita klänningen har jag med,fast i ljus och mörkblått :D

4 Rebecca:

skriven

Skulle jätte gärna vilja veta vart du köpt skolkjolen:) mejla gärna det till mig. mycket fina kläder!

5 Sara:

skriven

Hej, jag har letat efter en byxdress i denim huuur länge som helst, Skulle vara guld om du kunde berätta vart du köpt den! tack på förhand / Sara! SÅÅ SNYGG är den!

6 Tova:

skriven

Varifrån kommer den söt skolkjolen?

Kommentera här: