EN DRÖM OM NORDNORGE

Innan jag träffade min karl så drömde jag om att åka till norra delen av klotet och få se norrsken och valar. Här finns det också drömma bergstoppar som man kan bestiga. Jag har inte klättrat på något berg än men jag har sett norrsken och det verkligen helt magiskt!

Vet du någon som önskar sig en resa till norr? 
Vill bara tipsa om svärmors Basecamp senja. Där kan du köpa upplevelser i nordnorge, närmare bestämt runt Finnsnes, Senja och Tromsø. 
Kika in här och kolla runt lite. Det finns också presentkort nu som är en perfekt julklapp till den som har allt. 

(null)
Varför inte fira påsk här? 

PUSS 


1 Yasmine:

skriven

Wow, det ska jag kolla in!! Jag vill så gärna tillbaka, men denna gång vill jag se valarna som jag inte fick se förra gången! Kram

Svar: Ja, det är ju så fint där! Jag vill också se valar någon gång! :)
Maria Pettersson

2 Pauline Hurtig:

skriven

vill gärna åka dit!

Svar: Gör det! Det är så fint! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: