NY KÖKSKAMRAT

Jag måste bara börja med att säga att jag har världens snällaste man! Materialistiska saker betyder inte alls mycket, men det gör en glad när någon frälser med något som man velat ha länge. 

En ny köksmaskin! 

(null)
(null)
(null)

Se på den härligheten!! 
Nu blir det bröd, kanelbullar, och senare om något år, barnmat! 

Har ni något favoritredskap i köket?

Den är köpt på elkjøp (elgiganten). Den finns att köpa här.
PUSS

1 Iselin Renée:

skriven

Det er kjekt med kjøkkenmaskin :)

Svar: Ja, verkligen! Ska bara hitta det receptet som ska få inviga den! :)
Maria Pettersson

2 Flisan:

skriven

sv: javisst är den :D

kul med ny maskin hihi :D

Svar: Ja, det är det :) Ska bara hitta det receptet som ska få inviga den! :)
Maria Pettersson

3 Celine:

skriven

Åh men en sån där hade inte jag sagt nej till!

Svar: Nej, det gjorde inte jag heller ;)
Maria Pettersson

4 hanna:

skriven

ja eller hur! tycker det är så mycket fint och man vill ju som sagt ha allt haha !
vill också ha en sån där matberedare, sjukt bra att ha!

Svar: Ja, jag ska premiära den i helgen ;)
Maria Pettersson

5 Hanna Karlsson:

skriven

Vad roligt! Vad snällt av honom. :-)

Svar: Verkligen :)
Maria Pettersson

6 My Nordqvist:

skriven

Åh vad roligt med en ny, baka mycket gott nu :)

Svar: Det ska jag! :)
Maria Pettersson

7 COUNTRYLIFE and HOMEWIFE:

skriven

Ja det är värdefullt med en snäll man!! :D Har också en sån hemma som skämmer bort mig ibland. <3

Vilken fin köksmaskin! :)

/C

http://fondofhome.blogg.se - en annorlunda lantlivsblogg

Svar: Ja, hoppas den lever upp till förväntningarna! :)
Maria Pettersson

8 Julia Svensson:

skriven

Åh vad roligt!

Svar: Ja, ska premiära den i helgen :)
Maria Pettersson

Kommentera här: