KRYCKMAJA

Hej! 

I går efter min körlektion så sprang jag till t-banan och trampade väldigt snett. Jag har förmodligen stukat foten så min man var och köpte kryckor till mig på apoteket som jag har hoppa runt på. Så just nu sitter jag i soffan och ser på Gossip girl med foten högt. 
Jag har varit på jobbet idag och ska dit i morgon ckså. Men sen i helgen ska jag vila. Vi har två små ärenden till jysk för nya påslakan och till en lampaffär för att köpa mig en korg till mina handarbeten.

(null)

(null)

Hoppas ni det bra! Jag ska passa på att vila lite medan jag ändå måste, hehe! 
PUSS 

1 Caroline:

skriven

Krya på dig

Svar: Tack! :)
Maria Pettersson

2 Emma Engström:

skriven

Hoppas verkligen att det kommer bli bättre snart! <3

Svar: Det blir det nog! :)
Maria Pettersson

3 Mösstanten:

skriven

Krya på dig i foten!

Svar: Tack! :) Det är redan mycket bättre!
Maria Pettersson

4 Dixi Wonderland:

skriven

Jag lider med dig :( Har själv stukat min fot. Gjorde det samma dag som sommarlovet skulle börja och där var hela min sommar förstörd.

5 Pernilla Andersson:

skriven

Usch vad jobbigt..
Hoppas att du mår bättre!!!

Svar: Ja, det går mycket bättre nu :)
Maria Pettersson

6 Josäfin Andersson :

skriven

men åh vad jobbigt med foten, krya!

Svar: Tack! Den är mycket bättre nu :)
Maria Pettersson

Kommentera här: