KONTOR

Hej! 
Denna helgen har varit väldigt bra! Vi har bara tagit dagarna som dom kommer. Min fot har varit lite öm fortfarande men den är idag mycket bättre.

I fredags hade vi besök av några vänner. VI åt lasagne och spelade spel. Det är härligt att kunne bjuda hem folk till oss och ha god plats och kunna laga lite mat i vårt kök osv. Nu känns det äntligen som om vi börjar komma i ordning i lägenheten.

Igår på dagen så åkte vi runt lte för att jaga efter en bänk till matsalsbordet. Vi har hittat en på IKEA men den har produktionsproblem så den kommer inte förrän i februari.. Så vi får se lite om vi ska vänta eller om vi ska hitta på något annat... 
Vi var på IKEA och Christer köpte skrivbord och stol till ett litet kontorhörn inne på lilla rummet.

(null)
 
(null)
 
(null)
Bordet hittar du här och stolen här 

Så köpte jag nytt täcke och påslakan till sängen så att det är lite större än det vi hade.

Och igår kväll hade vi besök av några andra vänner. Vi åt pizza och spelade spel och satt och pratade till kl var runt 01:00. Tiden bara flög iväg! 
Idag tar vi det lugnt och vilar lite. Vi har rensat lite i förråden, men annars är det soffan som gäller. Jag ska försöka göra färdigt mitt gosedjur idag så jag kan visa er det! 
 
Har ni gjort något specieltl den här helgen?
PUSS 
 
1 David och Bella:

skriven

Vad mysigt det låter🙂! Skrivbordet var jättesnyggt!

Svar: Tack! 😊
Maria Pettersson

Kommentera här: