GREYS ANATOMY

Äntligen! Det är tillbaka med ny säsong. Nr 15! Jag har alltså följt greys anatomy ända sen det började! Det är en serie som har haft sina bergochdalbanor men jag har alltid hängt fast för att det har en bra lägsta nivå. 
Och som jag har gråtit till den här serien! Det har runnit litervis! 

Har ni följt greys? Har ni en gråtserie eller gråtfilm? 

Hoppas ni får en fin lördag!!! 
PUSS
1 Pernilla Andersson:

skriven

Jag har följt det ibland..
Tycker den är bra..

Följer du någon annan serie??

Svar: Jag följer det och suits! Och the affair 😊 du?
Maria Pettersson

2 Pernilla Andersson:

skriven

Jag har följt det ibland..
Tycker den är bra..

Följer du någon annan serie??

Svar: Jag följer suits! Sen har jag ingen annan som går just nu, men jag har ju sett en massa som är färdiga :) One tree Hill, gossip girl osv! Du?
Maria Pettersson

Kommentera här: