EN SÅN DÄR HELG SOM GÅR ALLDELES FÖR FORT

(null)

I helgen har jag och Christer varit hos Karin och Micke i Skövde! En helg med god mat, umgänge och massa skratt! Vi åkte i fredags och är nu på väg hem! 
Man gör sånt här alldeles för sällan! 
(null)
Jag måste ha mina svenska chips! 
(null)
Igår blev det en runda på stan.
(null)
(null)
(null)
(null)
Så var vi ute och åt på kvällen och tog ett par öl ute innan vi gick hem och hade myskväll.
(null)
(null)
Idag innan vi körde hemåt gjorde vi en liten utflykt och åt lunch ute. Så himla mysigt. 
Jag fick mig också en överraskning den här helgen! 
(null)
Det ska bli så roligt att få bli brudtärna. 

Nu ska vi först köra till Trollhättan och hämta våran karta som vi har köpt och sen ska vi till Uddevalla och handla innan vi styr hemåt.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig!
PUSS
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Så mysigt det ser ut!

Svar: Det var det :) hoppas du har en fin onsdag!
Maria Pettersson

2 Hannas krypin:

skriven

Vilken underbar helg ni haft!

Svar: Ja, verkligen! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: