BANKBESÖK

Hej hopp! 

Idag har jag jobbat till 16:30, sen gick jag hem och sov för jag var så himla trött... Jag blir helt slut av att vara närvarande i huvudet helt till 16:30 på eftermiddagen och prata med föräldrarna och leka med barnen samtidigt. Men det är väl för att det är semester snart antar jag! 
 
I morse var jag och min man på banken och gjorde klart allt med våra försäkringar och lånet till lägenheten. Det blir skönt att åka på semester och veta att allt är klart. 
 
VI har lite besök av Christers familj just nu så vi har varit och ätit middag ute idag. Vi åt asiatiskt! MUMS

I morgon längtar jag till att få se Sverige (hoppas massor på det) tvåla dit Mexico  så att de går vidare till åttondelsfinal i VM! 

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp 06:00! Jag ska lyssna på den nya Adam och Kompani-podcasten som kom ut idag! Lyssnar ni på podcasts?
 
(null)

PUSS 

Kommentera här: