ÅTTONDELSFINAL

Herregud så spännande det var idag!!! Såg ni matchen?  Sverige skärper till sig när det behövs som mest! Jag trodde nästan inte mina ögon när vi tog ledning och sen rullade det ju bara på! 
Och så måste jag ju poängtera att Tyskland - de regerande världsmäastarna - är ute ur VM! Det är bland det sjukaste jag varit med om. Ungefär lika sjukt som att de vann med 100-0 över Brasilien sist.

(null)


Anledning till att Sverige vann idag var att jag fick världens godaste hamburgare serverad till middag.

(null)

 Och sist men inte minst: jag fick en landslagströja av min man i present! Whoooppaaaa! 

Nu kommer snart svärmor på besök till oss.
Hoppas ni får en fin kväll och firar Sverige seger! 
PUSS 

1 Emma Engström:

skriven

Såg inte matchen men så roligt att det gick bra för Sverige! :D

Svar: Ja, det blir spännande på tisdag!!!
Maria Pettersson

Kommentera här: