4 ARBETSDAGAR KVAR

Hej på er! 

Idag är det måndag! Och det kändes rejält i morse när jag skulle gå upp. Men jag tog mig igenom dagen på jobbet och nu är det bara 4 dagar kvar till fredag då jag går på fem veckors semester! Det ska bli sååååå himla skönt! 

Min och sambons planer för semestern är att åka hem till Västervik en vecka till mamma och pappa och så ska vi till Stockholm med en av Christers bästa kompisar och vara där över helgen och se Ed Sheeran på Friends Arena!
 
 
Sen ska vi köra till västlandet här i Norge. Där är det väldigt fint med många fjordar och fina turer man kan gå. 

bildkälla: flickr.com
Såå fint! Jag längtar! Vi ska sova i tält och laga mat i stormkök. Myyys! 
Sen i slutet på semestern när vi kommer hem så ska vi ju flytta! Whooooppppaaa! 

Har ni några planer i sommar? 
 
PUSS
 
1 Anonym:

skriven

Så skönt med nedräkning till semestern! Låter som ni har en härlig sommar framför er. Själv ska jag och sambon till Italien och Västkusten i Sverige under vår semester :)

Svar: Åh där är det fint! :) hoppas ni får en fin semester!
Maria Pettersson

2 MADDISENJ.SE:

skriven

Härliga planer. Vi ska åka till sommarhuset i Sthlms skärgård, hälsa på vänner uppe i Hudiksvall och sen blir det lite dagsutflykter runt omkring där vi bor :D

Svar: Så härligt! Det är så härligt med semester! :) hoppas ni får en fin sommar!
Maria Pettersson

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Vilka härliga sommarplaner :). Det är inte så mycket bestämt här ännu. Jag hoppas på en resa med husvagnen dock :D

Svar: Åh det lät mysigt! :)
Maria Pettersson

4 iseedee:

skriven

Vilka härliga planer! =) Så skönt när semester är så nära!

Svar: Ja, när man nästan kan börja räkna timmar då är det topp!
Maria Pettersson

Kommentera här: