PINTEREST

 
Hej! Jag har fastnat på Pinterest... Det är så himla kul att hitta idéer till nya lägenheten. Typ vilka färgkombinationer är fina, vilka möbler passar ihop och vad ska jag ha för porslin?
Detta är en anslagstavla som jag har döpt till sovrum. Om ni klickar på bilden kommer ni direkt till den.

 
 Jag har en massa anslagstavlor om allt möjligt! Mycket inredning och handarbete just nu, och ju mer man sparar ju mer idéer poppar det upp! 

 
Har ni pinterest? 

Följ mig gärna ! 
 
 
 

PUSS 
1 Alice:

skriven

Åhh, älskar Pinterest, hihi, så mycket härlig inspiration där! ^^

Svar: Ja, det är det och det tar aldrig slut! :)
Maria Pettersson

2 Emma Engström:

skriven

Älskar Pinterest! :D

Svar: Jag med! :)
Maria Pettersson

3 Jessica Högberg:

skriven

Finns mycket tips och trix

Svar: Verkligen! :)
Maria Pettersson

4 Johanna Utterberg:

skriven

Så roligt, älskar pinterest! :)

Svar: Jag med!!! :)
Maria Pettersson

5 blondina:

skriven

Kul med sånt tips, tror jag skaffade de för tusen år sen men inge inloggning eller nå hahahah xD sv; Det är sjukt gott :) Vissa frysta pastarätter är fan godare än sina egna :) Hur fan gör de :D

Svar: Ja, det är konstigt det där med mat! Du får prova Pinterest igen ;)
Maria Pettersson

6 Maria:

skriven

Bra att ta inspiration från olika bilder så där :) Jag har inte pinterest, vet knappt vad det är för något :)

Svar: Åh, du borde prova! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: