GAMLA TV-SERIER

Jag älskar att haa gamla TV-serier på i bakgrunden i bland, när jag ska sova middag (ja, jag håller på att bli gammal redan vid 26 års ålder) eller håller på och städar hemma. 

Här kommer tre av de serier som jag kan se hur många gånger som helst! 

HUSET FULLT

En serie med en väldigt snygg man (Jesse) söta barn och massa visdomsord! 

SEX AND THE CITY

De här damerna tröttnar man ju aldrig på! Med alla män och betraktningar om livet. De bevisar också att även om man är bästa vänner så behöver man inte vara enig om precis alt.
VÄNNER

Och min absoluta favorit! Vänner! Den behöver ingen beskrivning, bara se den om ni inte har sett den!! 

Har ni några gamla godingar som ni aldrig tröttnar på?
PUSS 
1 Ellen:

skriven

Alltså ÄLSKAR sex and the city!!

Svar: Jag med!!! :)
Maria Pettersson

2 Johanna:

skriven

åh huset fullt!

Vänner kan man alltid titta på hur mcyket som helst.

Svar: Ja, det blir aldrig tråkigt! :)
Maria Pettersson

3 tess:

skriven

Det är avkopplande att alltid ha en serie eller något lättkollat på i bakgrunden tycker ja med! :D

Svar: Ja, jag är en människa som är beroende av ljud också så då är det perfekt!
Maria Pettersson

4 NICOLE:

skriven

Å så kul ju :D

5 Mösstanten:

skriven

Sex and the city och Friends brukade jag titta på förr. Hade mycket glädje av dem då.

Svar: Så härligt :)
Maria Pettersson

6 Julia Svensson:

skriven

Så bra tips!

Svar: Tack :)
Maria Pettersson

7 elin:

skriven

Så kul<3

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

8 Amanda:

skriven

Åh älskar SATC och Friends!

Svar: Ja, samma här! :)
Maria Pettersson

9 Anonym:

skriven

Huset fullt är en underbar serie!!

Svar: Verkligen :j
Maria Pettersson

10 Alida:

skriven

Så fine serier :D Liker F.r.i.e.n.d.s selv :)

Svar: Ja, den är fin! :)
Maria Pettersson

11 ullie:

skriven

nä ja e inte såndär som fastnat för någon speciell men kollat lite på alla

Svar: Kollade alltid på huset fullt efter skolan när jag var yngre ;)
Maria Pettersson

12 My:

skriven

One Tree Hill såklart :D

Svar: Ja, gud den hade jag nästan glömt ;)
Maria Pettersson

13 Sara Ekman:

skriven

Älskar SATC :D

Svar: Ja!! :)
Maria Pettersson

14 Kraka:

skriven

Sex and the city är en favorit jag gärna ser igen.

Svar: Så bra! :)
Maria Pettersson

15 Maria:

skriven

Vänner och Sex and the city gillade jag aldrig, men Huset fult tittade jag på när det begav sig :) Numera ser jag nästan aldrig på serier..

Svar: Jag har olika perioder, en ser jag på mycket film och den andra serier :)
Maria Pettersson

16 Sarah:

skriven

Jaa Vänner e ju så kul :)

Svar: Det är toppen :)
Maria Pettersson

17 Carro:

skriven

Åh Satc är min favorit, den kan jag se om och om igen 😍

Svar: Samma här :)
Maria Pettersson

18 Amanda%20Persson:

skriven

älskar vänner! så bra :)

Svar: Verkligen :)
Maria Pettersson

19 Dixi Wonderland:

skriven

Jag har sett de gamla avsnittet av The big bang theory tusen gånger om. Samma med Sex and the city och Sjunde himlen :P

Svar: Åh, sjunde himlen ja! Det är också väldigt bra :)
Maria Pettersson

20 Alice Lindström:

skriven

åhhh friends!!

Svar: Ja!!! :)
Maria Pettersson

21 Jennifer:

skriven

Åh Vänner är ju sååå bra!

Svar: Ja!!! :)
Maria Pettersson

22 Jennifer:

skriven

Åh Vänner är ju sååå bra!

Svar: Ja, det är fantastiskt! :)
Maria Pettersson

23 Ellen Gräntz:

skriven

Sex and The City och Vänner är ju båda så härliga. Jag gillar Buffy The Vampire Slayer väldigt mycket också!

Svar: Åh, den fastnade jag aldrig för... eller ja, gav den väl kanske inte en ärlig chans heller ;)
Maria Pettersson

24 Linda:

skriven

Åååå Huset fullt! Den hade jag nästan glömt men tittade på den när den gick på tv, ska försöka få tag på den. De andra två har jag på DVD-box :)

Svar: Jag har sex and the city på dvd-box! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: