FITBIT VERSA

Inlägget innehåller adlinks

Hej hopp!

Jag fick en fråga av en anonym läsare i inlägget om Uteträning. 
Anonym: Vilket aktivitetsarmband har du?
 
Jag har en Fitbit Versa. Jag är väldigt nöjd med den. Det är en smartklocka som man kan ställa alarm på, direkt på klockan, använda timer, se på karta och svara i telefonen när det ringer, förutsatt att man har bluetooth på på telefonen. 
 
 
 
 
Jag har den persikofärgade klockan, men den finns i flera olika färger, hos till exempel teknikmagasinet. 

Använder ni något aktivitetsarmband? 
 
PUSS 
1 Dixi Wonderland:

skriven

Jag använder en pulsklocka från Polar :)

Svar: Polar är också bra, har flera vänner som är nöjda med de :)
Maria Pettersson

2 Emma Engström:

skriven

Älskar den i Rose guld, såå fin!!

Svar: Ja, jag är väldigt nöjd! :)
Maria Pettersson

3 Johanna:

skriven

Använder ingen, men funderar på skaffa! :)

Svar: Ja, gör det! Det blir lite av ett beroende och se hur man har sovit och se hur mycket man har i puls! :)
Maria Pettersson

4 Evelina:

skriven

Åh, dessa var fina :)

Svar: Ja, de är väldigt fina! :)
Maria Pettersson

5 Amanda Persson:

skriven

vill så gärna ha en sån klocka!! kram

Svar: Ja, de är väldigt bra, men kanske lite dyr ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: