EN MAGISK DAG!

Åh herregud idag har vi haft det toppen! Verkligen terapi för själen. 

(null)
Vi åkte ut till Västervik resort (Lysingsbadet) runt 10:30 och hyrde en tvåmanskajak. Det kostade 550kr för 8 timmar! Ett väldigt bra pris tycker jag. 
Sen fick vi lite rekommendation om vart vi kunde paddla och stanna och fika innan vi gav oss iväg. Jag har paddlat en gång för 9-10 år sen när jag gick på gymnasiet så jag var lite spänd på hur det skulle gå. Men det gick över förväntan och det var inte alls svårt!

(null)

Vi gick i land på Spårö och åt våran matsäck och solade oss lite medan vi vilade och hämtade andan. 
(null)

(null)

(null)

Nu ligger jag i sängen, helt slut efter en hel dag på sjön! Jag ska lyssna på ljudbok och sen sova!

Vad har du gjort idag?

Godnatt
PUSS
1 Mösstanten:

skriven

Så underbart!

Svar: Verkligen! :)
Maria Pettersson

2 Julia:

skriven

Härligt!!

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

3 Louise:

skriven

Men så härligt! :D

Svar: Ja, verkligen! :)
Maria Pettersson

4 Jessica Högberg:

skriven

Så mysigt! Måste jag göra snart

Svar: Ja, det var väldigt härligt! :)
Maria Pettersson

5 Iselin Renée:

skriven

Så bra :D

Svar: Ja :)
Maria Pettersson

Kommentera här: