BILBINGO, BRÄNNBOLL OCH PARKEN

Hej! Jag blev visst lite dålig på det här igen när jag hade semester på riktigt här hemma. Min ursäkt är att vi är ute och far en del och träffar folk och äter mat. Det är typ det vi gör! Haha! Men det är väl det semestern är till för?

Igår kväll var jag och mannen på bilbingo. Det var väldigt mysigt, trots att vi inte vann något.. Har ni varit på bilbingo någon gång? 
(null)

Och ikväll har vi varit i parken med mina tjejer med tillhörande folk/partners. Vi spelade brännboll, åt mat och spelade kubb. Det var så himla mysigt! 

(null)

Vi brukar alltid samlas ett par gånger medan alla är hemma för att kunna umgås och ta ifatt det vi missat sen vi sågs sist. Vi är ett gäng på 8 stycken som har hållit ihop sen gymnasiet och stöttar varandra i vått och torrt. Det är fantastiskt att ha ett gäng runt sig där man kan ringa vem som helst och alltid få hjälp med vad det än må vara. Sen bor vi inte i samma stad längre, men vi tacka sociala medier för allt finurligt man kan göra nu för tiden. Jag unnar alla att ha ett sånt gäng som jag har! 

Nu har jag lagt mig i sängen för att läsa lite innan jag ska sova. I morgon ska jag och mannen ut på äventyr! Jag återkommer mer om det i morgon! 

Hoppas ni har haft en fin kväll! 
PUSS
1 Mösstanten:

skriven

Fortfarande i Västervik ser jag. Fin stad jag gick högstadiet och gymnasiet där men det är förskräckligt länge sedan.

Svar: Ja, vi är här till på fredag! :) jaså? Vart bor du nu då?
Maria Pettersson

Kommentera här: