WORKOUT MED FUNKYGINE

God morgon! 

Idag ska jag göra något som jag tror blir väldigt kul. Jag ska på träning med en av Norges största träningsdamer. 
Hon jobbar bara med träning och anordnar träningsresor och har ett koncept som heter Tren sammen, alltså träna tillsammans som går ut på att träna ihop med någon. 
Det kostade lite, men det får det vara värt. Man får lunch och en goodibag och chans att vinna en massa fina priser.

Bilden är lånad från funkygine.com

 

Lunch break in between sessions!💛 #tufteandfunky #trensammenoslo @makroboks #sponsetlunsjtilalledeltakere

Ett inlägg delat av Jørgine Massa Vasstrand (@funkygine) Maj 13, 2017 kl. 4:24 PDT



Så jag sitter här och äter frukost och förbereder mig för en härlig dag! Vi ska bland annat prova Acroyoga som är en yogaa man gör i bar med en hel del akrobatiska övningar. Spännande!
Ska försöka ta lite bilder under dagen. 

Hoppas ni har en fin helg! 
PUSS 
1 Bella:

skriven

Men åh vad roligt!

http://nouw.com/bellss

2 Pink Unicorn Metalhead:

skriven

Ja visst är dom :)
ååh vad roligt det låter! Hoppas ni får en riktigt bra dag :)

Kommentera här: