SKAM

Nu, när jag äntligen är färdig med allt skolarbete ska jag sätta mig ner och se på SKAM. 
Tror inte jag behöver beskriva serien närmare, hehe, för ALLA har ju sett den innan mig. Men tror det har varit klokt att låta bli eftersom flera av vännerna hellre ser på SKAM än att plugga, hehe! 

 
Så, vi snakkes! 

Har ni sett SKAM? (Dum fråga) Vad tyckte ni? 
PUSS 
1 Little Miss Sunshine:

skriven

Elsker SKAM! Henger litt etter på denne sesongen, men fint å spare litt, også :-)

Svar: Ja, till dagar det regnar eller man ska resa ;) Men ja, är helt fast efter 5 episoder! :)
Maria Pettersson

2 Mikaela:

skriven

Jag har sett dom två första säsongerna, har säsong 3 och 4 kvar. Älskade dom första säsongerna, man känner igen sig själv så väl i karaktärerna :)

Svar: Ja, det är så spot on! Det är revolutionerande tv för ungdomar och också för vuxna för alla har vi varit där! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: