JOHN MAYER

God morgon!
Idag är det en sån där måndag ni vet, då det inte är jobbigt att det är måndag!Jag är "ledig" nu i tre dagar och ska försöka göra min bachelor så gott som färdig. Så ska jag träna och laga middag till mig och min man. 

Sen ikväll ska vi gå på John Mayer-konsert! Jag längtar så mycket och klappar mig själv på axeln för att jag köpte biljetter i födelsedagspresent till honom. Har lyssnat på det nya albumet och det är bra, men längtar mest efter att få höra låtar från hans album Battle Studios. Det är ett av mina bästa album någonsin.


Så jag ska spela detta albumet medan jag styr runt hemma, äter frukost och kikar på vad jag ska träna i dag. Det lutar åt axlar och mage, för det hann jag inte förra veckan. 

Vad har ni för planera denna måndag?
PUSS 

Kommentera här: