I'M FREE FALLIN'

Åh, vilken kväll det blev igår! Konsertbiljetterna till John Mayer var ju som sagt en födelsedagspresent från mig till norrmannen och jag ska tala om för er att det är inte bara och dra på konsert med en som själv spelar och är utbildad inom musik för han hör ju om ljudet är krispigt nog och om nån sjunger minsta lilla falskt. Men när han satt och nästan hoppade upp och ner bredvid mig i sin stol i går så var presenten väldigt lyckad. Jag är också väldigt nöjd, även om det var många av låtarna som jag inte hört så mycket på och jag saknade en del av låtarna från Battle Studios som jag pratade om igår. Men ett härligt sväng och många fantastiska gitarrsolon vägde upp för det! En låt som satt där den skulle, alltså rakt i hjärtat är ju denna klassikern.
 
 
Så från en fantastisk konsertkväll med min fina norrman till en sliten Maria här vid köksbordet. Trots minimalt med alkohol igår så är jag så trött. Det är troligen pollenallgergin som gör det...
Men jag ska kämpa på, ska på handledning kl 12:30 så jag ska försöka gå igenom uppsatsen en gång till innan.

Vad ska ni göra idag?
Hoppas, oavsett vad, att ni har en fin start och får en fin dag.
PUSS 
1 Dixi Wonderland:

skriven

Wow vilken present du hade fått :D

Svar: Nej, han fick det av mig ;)
Maria Pettersson

2 Madeleine:

skriven

Wow, vilken present du bjussade på. Himla härligt när man lyckas pricka rätt och göra någon glad. Ha en fortsatt fin dag :)

Svar: Ja det var verkligen kul :) Tack detsamma!
Maria Pettersson

3 Katta Bucketlife:

skriven

Åh, John Mayer...Finns nog få som är mer musikaliskt begåvade, så ett säkert konsertkort till någon som kan sin sak :)
Tack för din kommentar hos mig!

Svar: Ja, så glad när presenten blev lyckad! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: