GRILL OCH FOTBOLL

Idag när jag kom hem efter ett hårt benpass så kom jag in på innergården hemma och där stod en engångsgrill. Så kom jag in i lägenheten och där stod min norrman med färdig sallad och en box potatissallad och sa välkommen hem! Det blev årets första ute- och grillmiddag! 


Det var så gott! 


Nu sitter vi på scotsman i oslo och tar oss ett par öl och ser på Celta Vigo - Manchester United i Europa League. Än så länge 0-0. 
Torsdagar är också bra i bland! 

Vad gör ni denna torsdag?

PUSS

1 Dixi Wonderland:

skriven

Mums så gott med grillat :D

Svar: Ja, det var toppen! :)
Maria Pettersson

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Nej men åh så trevligt att grilla ute på gården :D Jag längtar tills det är grilltider här, det mest onormala väder man kan täka sig: det snöar!!!

Svar: Åh herregud så tråkigt! :( vart bor du?
Maria Pettersson

Kommentera här: