FÄRDIG

Nu har jag skickat in min bachelor-uppsats. Nu ska jag vänta en månad på att få svar på om jag är godkänd förskolelärare eller inte! Det blir spännande... För spännande.. Men jag ska jobba full tid under tiden så då går det fort. Men först ska jag vara ledig, gå på Bruno Mars (whoooppaaaa!) och åka hem en sväng till mina päron och mina damer. 

Sen blir det full rulle och en massa nytt att sätta sig in i på jobbet. Men jag längtar mycket efter att inte behöva tänka på att plugga på kvällarna, samlas med studiegruppen (hur nöjd jag än har varit med mina grupper) i helgen och framför allt inte ha så där knackig ekonomi man har som student. 

 
För att fira mig själv i dag har jag ätit sushi och nu har jag druckit ett glas vin. Och i morgon ska jag på 30-årsfest. Så det blir lite firande där också. Firade i onsdags för att jag var färdigskriven och i morgon kan jag fira att den är helt ur världen! 

Vad ska ni göra i helgen? Något trevligt hoppas jag!
Nu ska jag dricka mer vin! Hehe!
PUSS 
1 elin:

skriven

Men åh så gott med sushi och ett glas , hoppas du haft en toppen bra dag!<3

Svar: Ja det var toppen! :)
Maria Pettersson

2 Lise Aur@:

skriven

Så spennende! Da er det virkeligt lov til å feire seg selv litt - og tusen hjertelig takk for din fine kommentar på bliggen min, jeg ble kjempeglad! Følger deg videre jeg :)

Svar: Tack för fina ord! :) Så hygglig, ska göra detsamma med dig!
Maria Pettersson

3 Lena:

skriven

Håller tummarna att det går bra för dig. Att jobba på förskola är bland det roligaste som finns!
Ingen dag är den andra lik :P

Svar: Ja, det är verkligen helt fantastiskt! :D
Maria Pettersson

4 Bella:

skriven

Så spännande med Bruno mars!

http://nouw.com/bellss

Svar: Ja, jag längtar så mycket! :)
Maria Pettersson

5 Becca Alexandra:

skriven

Håper virkelig du består :D Skal krysse fingrer og tær for deg <3

Svar: Åh, tusen tack! :)
Maria Pettersson

6 Carro:

skriven

hur var Bruno Mars? :D
underbart att du är klar!! jag blev färdig lärare för några månader sedan, den känslan!

Svar: Jag har inte varit än, ska på onsdag! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: