BRUNO MARS

I morgon hörni! Då smäller det på Telenor Arena i Oslo! Jag fick biljetter till Bruno Mars i julklapp av min fina man. Jag längtar ihjäl mig! Han har ju typ bara hits på sin repertoar så det blir ju inga låtar man inte kan, eller inte har hört förut. Typ. Kanske någon, hehe! 
Jag kommer ihåg är han slog igenom med sin första singel Just the way you are. Då gick jag omkring på Oslos gator, precis nyinflyttad och skulle börja mitt nya liv och den låten gav mig så mycket pepp på att detta skulle bli bra. Och här sitter jag, 6 år senare med en högskoleutbildning! 


Sen dess har hitkavalkaden varit ett faktum och han senaste låtar är så bra. En av mina nya bästa låtar någnosin-låt är Versace On The Floor.



Jag får gåshud!
Jag hoppas på en toppenkväll i morgon! 

Vilken är eran bästa konsertupplevelse? 
PUSS
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Men ååh, så roligt :D Jag har aldrig varit på konsert! :)

Svar: Åh du borde prova!! :)
Maria Pettersson

2 J:

skriven

Så grym!!

Svar: Ja! :)
Maria Pettersson

3 Little Miss Sunshine:

skriven

Håper du har en flott kveld på konsert! :-) Mine beste konsertopplevelser må bli Robyn, Kaizers Orchestra og The Wombats.

Svar: Åh önskar jag hade fått se Robyn live!! Heldig!
Maria Pettersson

4 Mikaela:

skriven

ÅH!!!!

Svar: Jaaaa!! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: