BIG LITTLE LIES

För ett tag sen såg jag och Christer på en mini-serie som heter Big little lies och finns på HBO. Den har radat upp många bra skådespelare som Nicole Kidman, Alexander Skarsgård och Reese Witherspoon. Reese har även producerat serien. Jag har aldrig varit ett så stort fan av Reese Witherspoon för hon har alltid gjort så tjejiga filmen och inte så mycket med innehåll i, men nu.. Satan. Hon spelar en hemmafru med skinn på näsan och kommer med fräcka kommentarer hela tiden. Hon är fantastisk och det är kul att se en serie som gav mig en helt annan bild av henne och att hon också kan göra roller med lite djup i.

 
 Se den! Det är allt jag kan säga! (Jag tänker inte ens diskutera hur snygg Alexander Skarsgård är eller hur stolt man blir över att han är svensk).

PUSS 
1 Ellen Gräntz:

skriven

Har hört så mycket bra om den serien, får försöka se den snart!

Svar: Ja, den är toppen! :)
Maria Pettersson

Kommentera här: