SAMBO

Hej hopp!

Det går lång tid mellan varven här, men så får det vara när livet går i 150 km/h. Men nu går det fort och svänger på ett bra sätt. Jag och min fina norrman ska flytta ihop! Det ska bli så himla skönt att slippa bo i en ryggsäck, kunna ha min saker på ett ställe och hitta lugn och ro någonstans! 
Så idag har jag pluggat halva dagen och så har jag rensat i köket, och plockat ut det som är mitt som jag vill ha med mig. Jag ska försöka göra köket färdigt ikväll när jag kommer hem från kvällsjobb. 
Så nu är det full rulle med examensläsning och rensning. 
Igår beställde vi också lite saker på IKEA! Det ska bli kul att få skruva och plocka lite. 
Bild från IKEA.no
 
En sån fin vanlig BILLY bokhylla har vi köpt bland annat. Och så har vi köpt en garderob till så vi får plats med våra kläder. Det vi har köpt kommer med hemleverans nästa måndag, så det blir mycket rensning denna veckan så att jag är klar för att flytta det mesta nästa vecka! Detta ska bli så spännande! 

Nu ska jag och extrakotten göra lite läxor och se på TV! Hoppas ni får en fin vecka!
PUSS 
 
 

Kommentera här: