26 MAJ

Det var ett konstigt datum att skriva så här, snart i mitten på januari.. Men det är det datumet som jag kommer sikta allra mest mot denna vår. Det är nämligen då jag är färdig på min utbildning och kan titulera mig förskolelärare (barnehagelärare som det heter här i Norge)! Hur sjukt är inte det???!!! Jag kan inte fatta att det gått 4 år snart sen jag började. Det har gått väldigt fort, samtidigt som det ibland också har gått väldigt sakta. Nästa vecka börjar vi med 4 veckors examensförberedning, vilket betyder, plugga, plugga, plugga, jobba, jobba, plugga, plugga, plugga, träna.. Hehe! 

 
Så hoppas att allt går snabbt och smidigt, så att jag kan börja jobba och utöva det jag lärt mig under tiden. 
Nu ska jag göra sista plugget på en praktikuppgift som ska vara färdig till på måndag.

 Hoppas alla har en fin början på det nya året! 
PUSS 

Kommentera här: