FEST, SHUFFLEBOARD OCH BIO

Hej hopp!

Då sitter jag i skolan har introduktion i hur vi skal skriva Bacheloruppgiften. Vad man ska tänka på, osv. 

Denna helgen har varit väldigt bra! Min man är på bättringsvägen från vinterkräksjukan och jag har varit ute med hans syster och ett par vänninor till henne. Jag var den bakfullaste människan som gick i ett par skor i går tror jag... Herregud. Men det var värt det! 
Så igår var jag, min man, hans syster och hennes kompis ute och åt middag, spelade kort och shuffleboard innan gick på bio och såg på filmen SPLIT, med James McAvoy! Den var väldigt bra! 

 


Nu framöver så blir det bara en massa examenspluggande och skrivande. Så vi får se hur aktiv jag är här.. Hoppas ni får en bra start på veckan och haft en fin helg.Har ni gjort något speciellt?

PUSS 

 
 
1 Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna:

skriven

Usch för att vara bakis :S. Men annars lät det trevligt :)

Svar: Ja, det var tidernas bakfylla, men så värt det ;)
Maria Pettersson

Kommentera här: