NYTT: MOBILSKAL OCH FOUNDATION

I måndags tog jag mig en liten shoppingrunda, innan jag skulle på kvällsjobb. Jag var bland annat på jakt efter en ny foundation, för min var slut. 

Så det blev en från Clinique. Den kostar lite mer, men jag använder foundation väldigt lite, inte ens en gång i veckan, så då gör det inte så mycket! 

 
Och så har jag varit på jakt efter ett nytt skal till min nya fina telefon (iPhone 7). Så igår hittade jag ett med fint mönster på och som är magnetisk och så hittade jag en korthållare med magnet i så nu är det komplett.

Finns magnetiska korthållare från iDeal of Sweden också, men jag valde en från Clas Ohlson, för de hade ingen inne där jag köpte själva skalet.

Väldigt nöjd!
Men nu blir det att hålla i pengarna till vi ska åka på färjan till Kiel om 1,5 vecka! Wiiie!!!
Hoppas ni har en fin dag!
PUSS 
 
 

Kommentera här: