INFERNO

Hej hopp! 

I helgen har jag tagit det så lugnt som det bara gick. På fredagen fick jag Fajitas av min man och vi hade en kväll på soffan fram till 21:30 då vi gav upp och la oss i sängen och löste sudoku (hälsning Maria och Christer, 87 år) och lyssnade på podcast.
 
På lördagen var det massa snö, och jag skulle på jobb med ponnyridning i en timme, så det blir Kari Traa från topp til tå, hehe! 

 
Sen efter jobb så blev det serier på soffan, helt till jag åkte ner till Karoline från jobb, och hon, jag och Henriette åt sushi och godis och pratade skit hela kvällen. Så tog vi en tidig kväll och jag och Henriette åkte hem runt 22. Så himla skönt med en lørdag som innebar att sitta ner, ta det lugnt och inte vara bakfull på söndagen.
 
Och så igår var jag med Christer hela dagen. Drog hem till honom och såg på fotboll och sov lite. Vi gick ut och åt varsin hamburgare innan vi gick på bio. Vi såg på Inferno, men Tom Hanks! Den var väldigt bra. Jag är säkert lite partisk før att jag älskar ju DaVinci-Koden och änglar och Demoner. Men den är absolut sevärd.



Se den om ni tyckte om de föregående filmerna! 

Samtalet som gick mellan mig och Christer i kiosken var: "Ska du ha nåt mer æn dricka?" frågar jag. "Nej.." svarade han. "Okej, jag ska ha popcorn." Jag köper popcorn. Christer och jag har ätit upp halva kartongen innan filmen har börjat... Typsikt! 

Nu ska vi i min studiegrupp jobba vidare, så ska jag på en snabb jobbrunda innan jag ska ta hand om min förkylda man.

Hoppas ni har en fin start på veckan! 
PUSS 
 
1 Dixi Wonderland:

skriven

Åhh vilka härliga sockar! Varma mjuka sockar behövs verkligen nu :D

Svar: Ja, de är hemmastickade av mamma! :)
Maria Pettersson

2 Matilda:

skriven

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :) Kraam!

Kommentera här: