FÄRDIG VID 19

Ikväll hände något som jag inte tror hänt på de 3,5 åren jag studerat (okej, kanske överdriver lite)! Jag kunde gå och träna klockan 15-16, åka hem och laga middag och lunch till resten av veckan, hänga tvätt OCH rensa bort sommarkläderna i garderoben och ta fram alla mysiga poloklänningar! Jag gick in i duschen vid 18:45 och visste sen att jag kunde sitta ner i soffan resten av kvällen, och läsa skolgrejer i och för sig, men ändå, sitta i soffan HELA kvällen! 
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och har läst 10/20 sidor på en engelsk artikel. Så himla skönt. Så nu kan jag förstå lite hur livet kommer se ut sen när jag "bara" jobbar 100%. Längtar så mycket till den dagen! 

Nu ska jag läsa färdig artikeln och så ska jag göra lite kvällsmat och se på en serie innan jag lägger mig!
 
 
Vad gör ni en regning och ruskig tisdag som denna?
Hur som helst så hoppas jag ni har en fin kväll!
PUSS 

Kommentera här: