NEW TIGHTS

När jag fick lön när jag låg hemma här och tyckte synd om mig själv så köpte jag mig ett par tights som jag längtat efter länge! 



Så sköna och så sjukt snygga! Så de invigdes igår på första träningen efter tre veckor. Körde ett lugnt pass med lite armar och axlar så att jag inte skulle ta ut mig helt och jag kan röra mig idag! Men det var så skönt och känna blodet pumpas runt i kroppen igen! 

Jag ska träna i dag också nu på förmiddagen. Ett kort gruppass som tränar rumpa och ben. Dags och bli vrålsnygg till sommaren nu ;) hehe! Nä, men det är skönt och ha en frisk och stark kropp året runt, så i sommar siktar jag på mycket promenader, att cykla överallt hemma (har ju inget körkort) och sen gym nån gång i veckan, bara för att inte tappa allt.
 
Så hoppas ni får en fantastisk  dag! Här skiner solen så idag blir klänningspremiär och bara ben! Whoooppa!
PUSS 

Kommentera här: